logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس

درباره فیلم جان ویک 4

فیلم “جان ویک ۴” (John Wick 4) یک فیلم اکشن آمریکایی است که در حال تولید در هالیوود است. این فیلم، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های “جان ویک” است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی کیانو ریوز منتشر شد. فیلم جان ویک ۴ توسط چاد ستاهلسکی کارگردانی می‌شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

داستان فیلم “جان ویک ۴” هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که ادامه داستان جان ویک (با بازی کیانو ریوز) را نشان دهد. در قسمتقبلی این مجموعه، جان ویک پس از کشتن یکی از اعضای باند جایزه‌بگیر، در مقابل اعضای دیگر این باند و همچنین دیگری که قرار است او را بکشد، مبارزه می‌کند. در پایان فیلم، جان ویک مجروح و آسیب‌دیده می‌ماند و انتظار می‌رود که در قسمت چهارم، با دشمنان جدیدی روبرو شود.

بازیگران دیگری که در فیلم “جان ویک ۴” حضور خواهند داشت، شامل لورنس فيشبورن، هایلی برنت، آیانا گلدن، و مارک داکاسکوس می‌شوند. به علاوه، بازیگرانی مانند دونی ین، کلینت منسل و بیلی مگنوسن نیز به این فیلم پیوسته‌اند.

فیلم جان ویک ۴ از نظر فنی و بودجه‌ای بسیار بزرگ بوده و انتظار می‌رود با صحنه‌های اکشن بیشتر و هیجان‌انگیزتری نسبت به قسمت‌های قبلی، تماشاگران را سرگرم کند. همچنین، با توجه به موفقیت فیلم‌های قبلی، انتظار می‌رود که جان ویک ۴ نیز مورد استقبال قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس