logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم شکارچی شهر City Hunter

فیلم شکارچی شهر City Hunter (2024)

مدت زمان: 102 دقیقه کشور: رده سنی:

یک تیرانداز استثنایی و پلی بوی ناامید، چشم خصوصی ریو صائبا با اکراه با خواهر شریک فقید خود برای تحقیق در مورد مرگ او متحد می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

خلاصه داستان شکارچی شهر

فیلم “CITY HUNTER” (2024) یک فیلم جدید از نتفلیکس از ژاپن است (با عنوان اصلی: شیتی هانتا). این فیلم بر اساس یک مانگاست و قبلاً به انیمیشن در دهه ۱۹۸۰ و یک فیلم با بازی جکی چان در سال ۱۹۹۳ تبدیل شده است. مطمئنم که در سراسر جهان طرفداران زیادی وجود دارد که این فیلم نتفلیکس را دوست خواهند داشت.

 

متاسفانه، من یکی از آنها نیستم. این فیلم به هیچکدام از ترجیحات من نمی‌خورد. معمولاً من از ترکیب‌های ژانری لذت می‌برم، اما این فیلم دارای احساسی مشابه Cowboy Bebop است که به نظر من کار نمی‌کند. مدت زمان اجرای این فیلم فقط ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه است که به نظر من برای پوشش داستان مناسب بود.

 

بازیگران city hunter

Ryohei Suzuki در نقش Ryo Saeba

Misato Morita در نقش Kaori Makimura

Masanobu Ando در نقش Hideyuki Makimura

Asuka Hanamura

Ayame Misaki

  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Tsukasa Hôjô, Tatsuro Mishima

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس