logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم ربوده شده Kidnapped

فیلم ربوده شده Kidnapped (2023)

مدت زمان: 134 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

یک پسر یهودی ربوده شده و در سال 1858 به مذهب کاتولیک گرویده است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.0 /10
68/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم ربوده شده (Kidnapped) با عنوان اصلی (Rapito) یک فیلم تاریخی و درام محصول سال 2023 کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان به کارگردانی مارکو بلوکیو (Marco Bellocchio) است که توسط سه کمپانی‌ IBC Movie و Kavac Film و Rai Cinema تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مارکو بلوکیو، سوزانا نیکارلی، ادواردو آلبیناتی و دانیلا چزلی به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون پائولو پیروبون، فائوستو روسو آلسی، باربارا رونچی، انیا سالا، لئوناردو مالتیز، فیلیپو تیمی، فابریتزیو جیفونی، آندره‌آ گرپلی، ساموئل تنگی، الساندرو فیوروچی، کورادو اینورنیتسی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم ربوده شده اولین بار در تاریخ 23 می سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در تاریخ 24 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ Cohen Media Group در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی 01Distribution در سینماهای کشور ایتالیا اکران شد؛ این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم ربوده شده پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 11 جایزه از جمله بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلم، بهترین تدوین، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه شده و نامزد دریافت 10 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلمبرداری، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین طراحی صحنه اشاره کرد؛ تهیه‌کنندگی فیلم ربوده شده را پاتریک کارارین، بپه کاسکتو، سونیا سیلیا، پائولو دل بروکو، مائوریتزیو فوراتی، سباستین فرولیش، ویولا فوگن، سیمون گاتونی و الکساندرا هنوچسبرگ به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از فرانچسکا کالولی و استفانو ماریوتی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط فرانچسکو دی جاکومو انجام شده است؛ این فیلم براساس کتاب پرونده مورتارا اثر دانیله اسکالیز ساخته شده‌ است؛ فیلم ربوده‌ شده برای رقابت نخل طلای هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد و پس از اکران در ایتالیا عموما نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد

  • جوایز: 11 برنده و 20 نامزدی
  • زبان: ایتالیایی، عبری، لاتین
  • نویسنده: Marco Bellocchio, Susanna Nicchiarelli, Edoardo Albinati

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس