logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم اسیدمن Acidman

فیلم اسیدمن Acidman (2022)

مدت زمان: 87 دقیقه

مگی پدر جدا شده و گوشه گیرش لوید را دنبال می کند. آنها با هم سعی می کنند اولین تماس را برقرار کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم اسیدمن (Acidman) یک فیلم درام و علمی تخیلی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی الکس لمان (Alex Lehmann) است که توسط سه کمپانی‌ Manageable Monkey و Carte Blanche و OneWorld Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز الکس لمان و کریس داولینگ به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دیانا ایگران، توماس هیدن چرچ، سمیره لقمان هریس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم اسیدمن اولین بار در تاریخ 10 ژوئن سال 2022 میلادی جشنواره بین‌المللی فیلم Tribeca Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 31 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Brainstorm Media در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد؛ این فیلم در نهایت توسط کمپانی‌های ICM Partners و CAA Media Finance در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ فیلم اسیدمن پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 3 جایزه از جمله جایزه بهترین داستان و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت جایزه بزرگ هیئت داوران Grand Jury Prize برای بهترین داستان نیز شود؛ تهیه‌کنندگی فیلم اسیدمن را دیانا ایگران، کریستین اجیپت، روکو بووو، متیو بردلی، ران بردلی، لیز کاردناس، لوک دنیلز، کیم دلونگی، کریس داولینگ، لوران فومرون، دانیل گوروشکو، الکس لمان، جیسی میرز، کیانو مایو، آلن پائو، جاناتان پیکت، رودولف سانزه، کایل استرود و شارونیا واریاله به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از کریستوفر فرنچ می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جان ماتیسیاک انجام شده است

  • جوایز: 3 برنده و 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Chris Dowling, Alex Lehmann

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس