logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم بل و سباستین نسل جدید Belle and Sébastien: The New Generation

فیلم بل و سباستین نسل جدید Belle and Sébastien: The New Generation (2022)

مدت زمان: 96 دقیقه

سباستین 10 ساله با اکراه تعطیلات خود را در کوهستان با مادربزرگ و عمه اش می گذراند. کمک به آنها در مورد گوسفندها برای پسر شهری مانند او به سختی یک چشم انداز هیجان انگیز است - اما این بدون در نظر گرفتن برخورد او ...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم بل و سباستین: نسل جدید (Belle and Sebastian: Next Generation) با عنوان اصلی (Belle et Sébastien: Nouvelle génération) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام و خانوادگی محصول سال 2022 کشور فرانسه به کارگردانی پیر کوره (Pierre Coré) است که توسط سه کمپانی‌ Radar Films و Gaumont و M6 Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز سیسیل اوبری، الکساندر کافری و پیر کوره به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون رابینسون منسا روانت، میشل لاروک، آلیس دیوید، کارولین آنگلید، لو لامبرشت، نوآ فاور-دووال، نوام گراست، آلویس پدرونو، الوان برناسکونی استراوب، رافائل سوو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم بل و سباستین: نسل جدید اولین بار در تاریخ 24 آگوست سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Film Francophone d’Angoulême در کشور فرانسه به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 19 اکتبر همان سال توسط کمپانی Gaumont در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی 5.5 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ این فیلم در نهایت در 22 فوریه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Vesta در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ این فیلم پس از اکران با نقدهای مثبت از سوی منتقدین و مخاطبان در سراسر دنیا روبرو شد به طوری که برای کارگردانی، بازی خوب بازیگران، فیلمنامه، موسیقی متن، طراحی چهره، ارزش‌های تولید و همچنین طراحی لباس تحسین و ستایش شد؛ تهیه‌کنندگی فیلم بل و سباستین: نسل جدید را سیدونی دوما، دیوید جووردانو، کلمان میزرز و ماتیو وارتر به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ساموئل دانسی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط ژیل پورت انجام شده است؛ این فیلم براساس یک انیمه ژاپنی به نام بل و سباستین که طی سال‌های 1981 تا 1982 میلادی منتشر گردید، ساخته شده است؛ در سال 2013 میلادی نیز فیلمی فرانسوی به همین نام Belle and Sebastian ساخته و منتشر شد

 

  • زبان: فرانسوی
  • نویسنده: Cécile Aubry, Alexandre Coffre, Pierre Coré

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس