logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم درود بر سزار Hail Caesar

فیلم درود بر سزار Hail Caesar (2016)

مدت زمان: 106 دقیقه

یک تعمیرکار هالیوود در دهه 1950 تلاش می کند تا ستاره های استودیو را در صف نگه دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم سینمایی درود بر سزار! (Hail, Caesar!i) یک فیلم کمدی، درام، موسیقی و رازآلود محصول سال 2016 کشورهای آمریکا، انگلستان و ژاپن به کارگردانی مشترک جوئل کوئن و ایتن کوئن است که توسط کمپانی‌های Universal Pictures و Working Title Films و Mike Zoss Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جوئل کوئن و ایتن کوئن به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون جاش برولین، جرج کلونی، آلدن ارنرایک، رالف فاینز، اسکارلت جوهانسن، تیلدا سوینتن، چنینگ تیتوم، فرانسیس مک‌دورمند، فیشر استیونز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که با بودجه 22 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 5 فوریه سال 2016 میلادی توسط Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 63.9 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ فیلم درود بر سزار! پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده 13 جایزه از جمله جایزه بهترین طراحی تولید و بهترین طراحی لباس شده و نامزد دریافت 44 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه اسکار برای بهترین طراحی تولید اشاره کرد؛ جالب است بدانید این فیلم یک داستان تخیلی را دنبال میکند که از زندگی واقعی یک تهیه‌کننده و مدیر اجرایی آمریکایی به نام ادی منیکس که در دهه 1950 در صنعت فیلمسازی هالیوود فعالیت میکرد، الهام گرفته شده است؛ فیلم درود بر سزار پس از اکران نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدان دریافت کرد و توسط هیئت ملی نقد و بررسی به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2016 انتخاب شد؛

  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 14 برنده و 44 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Joel Coen, Ethan Coen

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس