logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
سریال افعی تهران Viper of Tehran

سریال افعی تهران Viper of Tehran (2024)

مدت زمان: 55 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال افعی تهران Viper of Tehran محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی سامان مقدم در سال 1403 ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

درباره افعی تهران

این سریال به کارگردانی سامام مقدم، تهیه کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی پیمان معادی و همچنین بابازی پیمان معادی، پژمان جمشیدی و سحر دولتشاهی هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است. نوید محمدزاده هم یکی از نقش های مکمل این سریال را ایفا میکند

سریال افعی تهران

سریال افعی تهران پربازیگر با نام قبلی افعی در قالب یک کمدی سیاه است. دانلود سریال افعی تهران در ژانر کمدی سیاه است و روایت یک سینماگر با بازی پیمان معادی است که دست به قتل می‌زند!. شوخی‌هایی با اهالی سینما دارد از جمله حضور شخصیتی که روان شناس اهالی سینماست. اولین تجربه نویسندگی پیمان معادی روبرو هستیم و بی شک یکی از بهترین آثار امسال به حساب می آید.

کارگردانی: سامان مقدم

 

نویسندگی: پیمان معادی

 

تهیه کننده : جواد فرحانی

 

تمامی بازیگران سریال

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی، هومن سیدی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، بازیگر خردسال: ماهور نعمتی و بازیگران زیادی هم مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، علی قربان زاده، امین حیایی و نوید محمدزاده به عنوان بازیگر مهمان در هر قسمت حضور دارند.

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس