logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
سریال خون سرد Cold blood

سریال خون سرد Cold blood (2022)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

سریال پلیسی جنایات خونسرد به کارگردانی امیرحسین ترابی داستان شخصی است که عاملان پرونده های زنان آزاری را به دام می اندازد و آنها را مجازات می کند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

سریال خون سرد محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی امیرحسین ترابی ،کسی که از سال 70 با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و با ساخت 13 فیلم کوتاه و غیره بعد از مدت ها پس از کسب تجربه های زیاد بعد از ساخت فیلم های کوتاه در سال 1397 اولین فیلم بلند خود را با عنوان هزارتو روانه سینما کرد،امیرحسین ترابی در دومین تجربه کارگردانی خود بلافاصله قرار است که با سریال جدید خون سرد وارد شبکه نمایش خانگی شود ترابی در ساخت فیلم هایی با پیچیدگی و جنایی آشنا است و اولین فیلم بلند او با نام هزارتو هم دارای یک موضوع با پیچیدگی خاص به نمایش درآمد در کنار امیرحسین ترابی بهمن کامیار تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد بر خلاف ترابی کامیار در زمینه کارگردانی و نویسندگی تجربه بیشتری دارد و فیلم های فراوانی را در سینما ساخته و به پخش رسانده است از مهمترین فیلم های کامیار می شود در وجه حامل ، مرداد و …همچنین کامیار برای اولین بار نیست که در زمینه تهیه کنندگی ورود کرده است او در فیلم هایی همچنین سد معبر ، کارت پرواز و … تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشته است.

حال کامیار و ترابی قرار است که در کنار هم سریال خون سرد را در یک ژانر جدیدی که در سینما و شبکه نمایش خانگی بسیار کم و شاید به تعداد انگشت های دست باشد روانه بازار شبکه نمایش خانگی کنند از نکات قابل توجه سریال جدید خون سرد رده بندی سنی آن می باشد که برای اولین بار یک سریال در شبکه نمایش خانگی با رده بندی گروه سنی + 17 سال منتشر میشود تا اینجای کار خون سرد در شبکه نمایش خانگی قرار است یک تابو شکنی کند و صرفا برای رده بندی سنی +17 سال به نمایش درآید باید دید آیا این استقبال از این سریال به خوبی انجام میشود یا خیر؟تجربه قبلا ثابت کرده است که سریال هایی قبلا هم با رده بندی سنی خاصی به نمایش درآمدند هرگز نتوانستند در جذب مخاطب موفق شوند اما چرا همگی اتفاق نظر دارند که خون سرد موفق خواهد شد؟یکی از دلایل آن حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در این سریال می باشد و دیگری هم الگو گرفتن از یک سریال موفق آمریکایی …

بر خلاف این روزهای شبکه نمایش خانگی که همگی سریال ها یا در ژانر کمدی و یا درام عرضه میشوند اینبار سریال خون سرد قرار است که یک سبک جدید را وارد این عرصه نماید ،خون سرد در دل خود یک داستان جنایی و پلیسی را جای داده است که پیشتر هم اعلام شده بود که خون سرد قرار است دکستر ایرانی باشد،دکستر یکی از موفق ترین سریال های آمریکایی در ژانر جنایی می باشد که هنوز هم طرفرداران خاص خود را دارد و حال قرار است که خون سرد یک بازسازی موفق از سریال مطرح دکستر باشد که امیر آقایی بازیگر نقش اول آن را قرار است که ایفا کند.اگر بخواهیم به خلاصه سریال دکستر اشاره کنیم داستان دکستر به اینصورت است که دکستر قاتلانی را که از چنگ قانون گریخته‌اند شناسایی می کند کند و به قتل میرساند. برای تسهیل این روند، دکستر به عنوان کارشناس پزشکی قانونی با تخصص تحلیل آثار خون، به استخدام پلیس میامی در آمده است.

حال با توجه به خلاصه داستانی که از سریال خون سرد منتشر شده است متوجه میشویم که بسیار داستان شبیه به سریال دکستر می باشد و هر دو نزدیک به هم می باشند .

امیر آقایی بعد از حضور موفق خود در آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی حال قرار است بازهم با یک سریال جنجالی دیگر پای به شبکه نمایش خانگی بگذارد او که آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی به آقازاده بازمیگردد سریالی که به خوبی توانست به برخی مشکلات و …جامعه بپردازد و امیر آقایی در این سریال درخشید و آقازاده یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.آیا اقایی میتواند بازهم با خون سرد همانند آقازاده موفق باشد یا خیر باید منتظر ماند و دید اما پیش بینی میشود خون سرد موفق تر از آقازاده عمل کند…

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس