logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم جانوران حیات وحش جنوب 2012 Beasts of the Southern Wild

فیلم جانوران حیات وحش جنوب 2012 Beasts of the Southern Wild (2012)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

هاشپاپی شش ساله در مواجهه با سلامتی رو به زوال پدر تندخو و یخ های در حال ذوب شدنش که سیلابی از جامعه درهم ریخته خلیج او را فراگرفته و اروخ های باستانی را آزاد می کند، باید راه های شجاعت و عشق را بیاموزد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.2 /10
86
86%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم Beasts of the Southern Wild یک فیلم درام و فانتزی آمریکایی است که در سال 2012 منتشر شد. داستان فیلم درباره یک دختر کوچک به نام هوشی‌پوشی، که در منطقه‌ای مرطوب و باتلاقی در لوئیزیانا زندگی می‌کند، است. هوشی‌پوشی و پدرش، که از بیماری خطرناکی رنج می‌برد، در یک جزیره کوچک در نزدیکی مرزهای آمریکا زندگی می‌کنند.

 

هوشی‌پوشی با خیال‌پردازی و خلاقیت خود، دنیایی از رویاهای فانتزی را برای خود خلق می‌کند و با نگاهی جادویی به دنیای اطرافتاده‌ی خود نگاه می‌کند. اما زندگی آن‌ها در معرض تهدیدی جدی قرار دارد، زیرا منطقه‌ی آن‌ها با سیل‌های شدیدی مواجه است و از سوی دیگر، یک گروه از حیوانات فانتزی مرموز به نام Behemoth در حال نزدیک شدن به جزیره‌ی آن‌ها است.

 

Beasts of the Southern Wild با استفاده از تصاویر زیبا و طبیعی منطقه‌ی لوئیزیانا، به مسائلی مانند بقای انسان و محیط زیست، جامعه‌ی محلی و تاثیرات تغییرات اقلیمی پرداخته است. این فیلم همچنین به نمایش گذاشتن سبک زندگی و فرهنگ افرادی که در مناطق محروم و کم‌برخوردار زندگی می‌کنند، می‌پردازد. هنرمندی Quvenzhané Wallis در نقش هوشی‌پوشی و Dwight Henry در نقش پدرش به عنوان بازیگران اصلی در فیلم حضور دارند.

 

فیلم Beasts of the Southern Wild با کارگردانی بن زیتلین و نویسندگی لوسی آلیبرن، از جوایز مهم سینمای جهان نظیر جایزه‌ی Caméra d’Or در جشنواره فیلم کن در سال 2012 و جایزه‌ی Grand Jury Prize در جشنواره فیلم Sundance در سال 2012 نیز برخوردار شد. فیلم Beasts of the Southern Wild با محوریت داستان یک دختر کوچک، با تصاویر زیبا، صداهات فوق‌العاده و بازیگری قوی، به عنوان یکی از فیلم‌های برجسته‌ی دهه‌ی 2010 شناخته می‌شود.

  • جوایز: نامزد 4 جایزه اسکار. 90 برنده و 135 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lucy Alibar, Benh Zeitlin

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس