logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
سریال بری 2018 Barry

سریال بری 2018 Barry (2018–)

مدت زمان: 30 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مرد قاتل از غرب میانه به لس آنجلس نقل مکان می کند و در صحنه هنرهای تئاتر شهر گرفتار می شود.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
سریال بری 2018 Barry کمدی سیاه ساخته الک برگ و بیل هیدر است که از ۲۵ مارس ۲۰۱۸ از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد. نقش اصلی مجموعه هیدر است که در نقش یک آدم‌کش از غرب میانه ظاهر می‌شود. او به لس آنجلس سفر می‌کند تا کسی را بکشد و اتفاقی به گروهی هنری می‌پیوندد. این مجموعه نقدهای مثبتی دریافت کرده و برنده دو جایزه امی شده است.
زبان: انگلیسی
ژانر: فیلم کمدی، کمدی تلخ، کمدی-درام، تراژیکمدی، داستان جنایی، Psychological drama، Crime TV genre
قسمت اول: ۲۵ مارس ۲۰۱۸ (آمریکا)
نویسندگان: بیل هیدر، الک برگ، امیلی هلر، الیزابت سارنوف، بیشتر
مدیر اجرایی تولید: الک برگ، امیلی هلر، الیزابت سارنوف، جولی کامینو، آیدا راجرز، جیسون کیم
انتشار اولیه:۲۵ مارس ۲۰۱۸ –; تاکنون

درباره سریال:

سریال بری (Barry) یک مجموعه اکشن، کمدی سیاه، جنایی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک بیل هیدر، الک برگ، هیرو مورای، مگی کری، لیزا جانسون و مینکی اسپیرو است که فصل سوم آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Alec Berg Productions و Hanarply تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز الک برگ و بیل هیدر به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون سارا گلدبرگ، بیل هیدر، استیون روت، آنتونی کوریگن، هنری وینکلر، دارل بریت گیبسون، اندی کری، رایتور دویل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش فصل سوم سریال بری اولین بار از تاریخ 24 آوریل سال 2022 میلادی از شبکه اچ‌بی‌او Home Box Office (HBO) در کشور آمریکا آغاز شد سپس توسط سرویس ویدئویی HBO Max در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی متتشر گردید؛ جالب است بدانید مجموعه بری تاکنون بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبین دریافت کرده و برای اجراها به ویژه بازی بیل هیدر، فیلمنامه، داستان جذاب، نحوه تدوین و همچنین نحوه کارگردانی تحسین شده است؛ سریال بری پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 25 جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی بیل هیدر، بهنرین تدوین صدا و بهترین سریال سال شده و نامزد دریافت 99 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین کارگردانی و بهترین سریال کمدی اشاره کرد؛ فصل اول سریال بری در سال 2018 و فصل دوم آن نیز در سال 2019 از شبکه HBO منتشر شد که با دوبله فارسی در سایت موجود است

  • جوایز: برنده 9 جایزه پرایم تایم امی. 44 برنده و 152 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Alec Berg, Bill Hader

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس