logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
سریال آنتن Anten

سریال آنتن Anten (2022–)

مدت زمان: 49 دقیقه کشور: رده سنی:

گوهر پس از فوت همسرش یک سال تحصیل کرد و در کنکور پزشکی با موفقیت قبول شد. حالا قرار است با نوه اش دانشجوی دانشگاه شود و این موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه به همراه دارد.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

سریال ایرانی آنتن محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی داستان و فیلمنامه حمزه صالحی، سریال آنتن دومین تجربه کارگردانی ابراهیم عامریان در زمینه ساخت و کارگردانی سریال می باشد او اولین تجربه کارگردانی خود را در این زمینه با سریال نارگیل شروع نمود که در گروه سنی کودک و نوجوان می باشد و یک سریال عروسکی می باشد که در ان سریال هم همانند سریال جدید آنتن حمزه صالحی در کنار او سمت نویسندگی را بر عهده دارد.عامریان مدت زمان زیادی نیست که به سینمای ایران ورود کرده است اما در همین مدت کم توانسته با تهیه کنندگی و حضور در فیلم های مطرح نام خود را تبدیل به یکی از تهیه کنندگان مطرح سینما نماید.

ابرهیم عامریان کار خود را در سینمای ایران از سال 1394 در کنار منوچهر هادی با فیلم سینمایی من سالوادور نیستم شروع نمود و در آن فیلم سمت مدیر تولید و مجری طرح را نیز بر عهده داشت و او بیشتر در فیلم های ساخته شده چون دینامیت، انفرادی نقش تهیه کنندگی را بر عهده داشته است و تمامی فیلم هایی که او تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است توانسته تبدیل به پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران نیز گردد. البته حواشی فیلم های او همیشه وجود داشته است از دینامیت گرفته تا تگزاس که ابراهیم عامریان، با سید مسعود اطیابی همکاری داشته است نقد های بسیار شدید و تندی به فیلمنامه و داستان وارد شده است.

عامریان در تمامی فیلم سینمایی که حضور داشته است همگی در ژانر کمدی بوده اند. حتی آخرین ساخته او که نارگیل نام دارد نیز در همین ژانر بوده است حال پس از موفقیت های بیشمار و کسب جایگاه های پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما ، اینبار عارمیان تصمیم گرفته است که با سریال آنتن خود وارد شبکه نمایش خانگی شود که داستان آن در سبک کمدی می باشد باید دید آیا سریال ایرانی آنتن میتواند در مقابل سریال آفتاب پرست که این روزها در ژانر کمدی یکه تاز شبکه نمایش خانگی می باشد حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟ آیا عامریان با اولین تجربه خود در سمت کارگردانی یک سریال کمدی در شبکه نمایش خانگی میتواند همانند فیلم هایی که در سینما تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است و تبدیل به پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران شده است موفق باشد یا خیر باید منتظر ماند و دید.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: حمزه صالحی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa