logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس

این فیلم، فیلمی اکشن و ماجراجویی آمریکایی است که به عنوان فصل دهم از سری فیلم‌های “The Fast and the Furious” ساخته شده است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم به ترتیب توسط کریس مورگان و جاستین لین انجام شده است.

در این فیلم، بازیگرانی همچون وین دیزل، میشل رودریگز، تایریز گیبسون، چارلیز ترون، ناتالی ایمانوئل و جان سینا حضور دارند. همچنین، در این فیلم، بازیگرانی مانند هلن میرن، مایکل روکر، وودی هارلسون و کاردی بی به عنوان بازیگران جدید نیز به این فیلم پیوسته‌اند.

داستان فیلم “Fast X” درباره گروهی از جاسوسان و هکرهای حرفه‌ای است که باید به دنبال یک دستگاه بزرگ و بسیار خطرناک برای نجات جهان بگردند. این دستگاه قادر است به هر کامپیوتری دسترسی پیدا کند و از این رو، اگر به دست بداند، می‌تواند به راحتی تمام شبکه‌های جهانی را کنترل کند. در این میان، گروهی از دشمنان قدیمی نیز به دنبال همین دستگاه هستند و بازیگران باید در مقابل آنها مقاوله کنند و به دنبال نجات جهان باشند.

اطلاعات بیشتری در مورد داستان، شخصیت‌ها و جزئیات فیلم هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که فیلم “Fast X” باشگاه پر سر و صدا و مبارزات هیجان‌انگیزی همراه با بازیگری برجسته‌ی وین دیزل و بازیگران دیگر، علاقه‌مندان به این سری فیلم‌ها را به خود جذب کند. فیلم “Fast X” ابتدا در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ در کشورهای مختلف جهان اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس