logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
فیلم زمان شکار 2020 Time to Hunt

فیلم زمان شکار 2020 Time to Hunt (2020)

مدت زمان: 134 دقیقه کشور: رده سنی:

در آینده ای نزدیک، یک بحران مالی به کره وارد خواهد شد و زاغه ها به وجود می آیند. از آن مناطق، گروهی از جوانان برای زنده ماندن دست به جنایت می زنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از فیلم کیس فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم Time to Hunt یک فیلم هیجانی و علمی-تخیلی کره‌ای است که در سال 2020 منتشر شد. داستان فیلم درباره چهار دوست است که در جستجوی زندگی بهتر و خوشبختی، به جرم سرقت از یک کازینو به زندان محکوم شده‌اند. پس از آزادی، آن‌ها تصمیم می‌گیرند که با سرقت از یک مرکز پولی، زندگی بهتری را برای خود فراهم کنند. اما در حین برنامه‌ریزی برای سرقت، آن‌ها به دنبالشان یک شکارچی خطرناک و جیگری هست که قصد دارد آن‌ها را به قتل برساند.

 

در این فیلم، داستان در آینده‌ای نزدیک در جهانی که اقتصاد آن به شدت ضعیف شده است، روایت می‌شود. زندگی برای بسیاری از مردم بسیار سخت شده است و برخی از آن‌ها به جرم جنایت به زندان محکوم شده‌اند. با این حال، این دوستان به جای قبول شرایط سخت، تصمیم می‌گیرند تا با سرقت از یک مرکز پولی، زندگی بهتری را برای خود فراهم کنند.

 

به طور کلی، فیلم Time to Hunt درباره مبارزه با سختی‌های زندگی و نیز مسایل مربوط به جرم و جنایت در جامعه صحبت می‌کند. همچنین، این فیلمهمراه با حرکت‌های دقیق و هیجان‌انگیز، صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز در جایی که هیچ کس امیدی به زندگی بهتر ندارد، مخاطبان را به تعقیب و گریزی مهیج و پرهیجان دعوت می‌کند.

 

فیلم Time to Hunt توسط یون سوک-هو، کارگردان و نویسنده مشهور کره‌ای ساخته شده است. بازیگرانی مانند لی جونگ-جه، چوی جونگ-وو، پارک هائه-جون و آهنگ هی-جون در این فیلم حضور دارند. فیلم در کره جنوبی اکران شده و در جشنواره فیلم بین‌المللی برلین با استقبال قابل تماشاگران روبرو شد.

  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: کره ای
  • نویسنده: Yoon Sunghyun

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa

وب اپلیکیشن فیلم کیس