logo دانلود اپلیکیشن فیلم کیس
سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us

سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us (2023–)

دوبله فارسی فصل اول اضافه شد
مدت زمان: 65 دقیقه کشور: ، رده سنی:

جوئل و الی، زوجی که از طریق سختی دنیایی که در آن زندگی می‌کنند به هم متصل شده‌اند، مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و قاتلان بی‌رحم را در سفری در سراسر آمریکای پس از همه‌گیری تحمل کنند.

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
100% (12 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

سریال The Last of Us شبکه HBO به نویسندگی نیل دراکمن و کریگ مازن، آهنگ‌سازی گوستاوو سانتائولایا، کارگردانی کانتمیر بالاگوف و با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی ساخته می‌شود.

 

مطابق جدیدترین گزارش منتشرشده، پروسه‌ی فیلم‌برداری فصل اول سریال The Last of Us از ماه ژوئیه سال جاری میلادی در شهر کلگری ایالت آلبرتا کشور کانادا کلید می‌خورد. از آن سو نیل دراکمن به‌تازگی اشاره کرد که پروسه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی اپیزودهای فصل اول پیشرفت قابل توجهی داشته است. در حقیقت سازندگان به محض عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II با تمام قوا مشغول کار رو سریال The Last of Us شده‌اند.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Neil Druckmann, Craig Mazin
فیلم کیس مگ
همه چیز در مورد سریال The Last of Us

سریال The Last of Us شبکه HBO به نویسندگی نیل دراکمن و کریگ مازن، آهنگ‌سازی گوستاوو سانتائولایا، کارگردانی کانتمیر بالاگوف و با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی ساخته ...

2 دیدگاه

  1. اورهان
    اورهان

    برنامتون عالیه میتونیم به کلی فیلمو سریال رایگان دسترسی پیدا کنیم

  2. رضا محمدی
    رضا محمدی

    قسمت سوم خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا باید ثبت نام کنیم ؟

شما برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ثبت نظر نیاز است در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. با اینکار ما می‌توانیم خدمات بهتری به شما ارائه دهیم. فیلم‌های متناسب‌تری پیشنهاد دهیم و در صورت ایجاد مشکل، آنرا بهتر حل کنیم.

حجم بسته من به چه صورت می باشد ؟

اگر فیلم و سریالی که مشغول تماشای آن هستید را خریداری کرده باشید و در زمان پخش فیلم از فیلترشکن یا VPN استفاده نکنید اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. در غیر اینصورت حجم مصرفی شما تمام‌بها است.

فیلم و سریال می تونم دانلود کنم ؟

می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی نظیر IDM برای ویندوز، ADM برای اندروید و Document برای آيفون اقدام به دانلود کنید. به زودی امکان دانلود درون برنامه‌ای به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

امکان نمایش فیلم در تلویزیون وجود دارد ؟

این امکان از طریق آدرس اینترنتی به نشانی filmcase.irدر دسترس شما است.

pwa